Brev:
Mad og sutteflaske - 6 mdr.
14. april 2022
Alder:
6 mdr.
Mad og sutteflaske - 6 mdr.
Hej,
Jeg har et par spørgsmål. Vores søn er 6 måneder gammel.
Han vil ikke spise meget mælk. Men er interesseret i alt andet mad og drikkelse fra andet end sin sutteflaske. Har du en idé til hvordan vi gør sutteflasken attraktiv igen?
Hvor meget vand skal han have ved siden af kosten?
Han har fået tænder, hvad må vi tilbyde ham, når han sidder for sig selv. Hvis han fx. Får agurk, bider han er for stort stykke af til hvad han kan synke.
De bedste hilsner
mor